Tisdag kväll

Ikväll har vi gått en kort promenad hela familjen, dock den längsta sen Diezel flyttade hit och sen Moa blev dålig i tassen, vi begav oss till lekparken som ligger en liten bit härifrån.
Där gömde jag och Henrik lite godis i en leksaks lastbil så dom fick leta godis, dom hoppade runt upp och ner och letade för fulla muggar, dom är så duktiga, Moa är lite snabbare, men några godisar hann Diezel med.
Sen tränade jag och Moa lite fot, hon har blivit riktigt duktig på detta nu, hon börjar förstå vad det menas och letar efter min vänstra sida, det är så himla kul när hon börjar förstå och hon tycker det är så kul när hon gör rätt.

Jag älskar dessa underbara hundar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0