Genomblöt efter en spårdag i skogen!!

Mamma och Syster yster har varit här hos oss i tre dagar och hjälpt mig att måla i källaren, tack för all hjälp, så skönt :)
Med sig hade dom så klart Cleo och Svea.
Diezel och Cleo hade så kul, dom lekte med varandra så fort dom fick en chans, medans Moa börjar bli mer och mer lik sin mamma Svea och vill heldre sitta och titta sig omkring lite bara :)

Igår mötte jag upp Eva i Skåre vi tog med oss hundarna ut i skogen för att spåra, det var ett tag sedan Moa och Diezel spårade, dom var väldigt ivriga framförallt Diezel. När vi hade gjort spåren så började det ösregna, vi och hundarna blev alldeles genom blöta :( och spåret gick inte alls bra för varken Moa eller Diezel, men dom fann leksakan i allafall. Ska försöka komma ut lite oftare nu :)

Det bästa av allt under vår blöta spårtur var detta


Eva hade såklart med sig sin lilla bebis Rea, en liten svart Schäfer valp på nio veckor. Herregud vilken söt och snäll liten ullboll och redan så duktig som hon var! Ni kommer gå långt tillsammans Eva :)



Nu ska jag ut till huset och fortsätta med källaren :)
Hej svejs!!

ps. Har inte hunnit lägga upp bilder från Ransäter utställningen men det finns på denna sida Kanonkulans Kennel

Kommentarer
Postat av: Sarah

Men uh vilken goding detta va =)

Måste ju få träffa henne!

2009-08-03 @ 11:26:57
Postat av: Eva

Ja hon är så söt och go och glad och...

På klubben undrar de om inte Rea kan gå, för jag går och bär på henne allt som oftast. Men det är för att jag vill pussa på henne hela tiden :)

Tack för spårdagen Maria, även om det inte blev som vi hade tänkt fniss

2009-08-03 @ 13:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0