Hundvakt!

Ikväll har vi varit hundvakt i några timmar till lilla Rea <3
Först var det lite gnälligt men nu ligger hon och sussar brevid Henrik.

Efter att jag hade varit ute och rastat alla hundarna (en i taget dock) så fick dom hälsa lite på varandra, Diezel brukar vara ganska framfusig annars, men nu var han jätte lugn och fin och brydde sig inge större om Rea, han har ju alltid varit minst förut när han träffat hundar, nu var det precis som han skulle visa henne att han var äldre och duktig :)


Diezel och Rea poserar framför kameran.


Diezel visar Rea en äkta staffe style ;)


medans Moa och Husse ligger och myser framför tvn


Sedan kom lektanten Moa med en kanin och den ville ju såklart alla tre vara med och dra i


Gruppfoto Moa Diezel och Rea

Idag tränade jag och Moa lite lydnad det gick riktigt bra vi gick korta sträckor fot med olika vändningar och tränade ställande och inkallning.

Jag och Diezel har fått i läxa att träna cirkelövningar och det gjorde vi jätte bra idag, skulle vara så himla kul om vi kunde börja tävla i Agility framöver, det är vårat mål :)

Nu ligger det hundar och sover i varje hörn här.

Hej svejs!!!

Kommentarer
Postat av: Linda & Deamon

Ja, ibland har man tungan rätt i mun, haha :)



Känner igen staffe-style :P haha

2009-08-21 @ 23:36:58
URL: http://deamon.blogg.se/
Postat av: Eva

Tack snälla för att Rea fick vara hos er när jag var ute och svirade ;)



Kram till hela familjen

2009-08-24 @ 08:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0