Moa och Diezel bygger!

Vi var inne och fixade i huset och när vi kom ut tillbaka hade Moa och Diezel byggt en friggebod

Se själva, och den gjorde sig väldigt bra där mellan busken och trädet.

Dom var riktigt stolta efter detta mästerverk!


Här sitter dom och vilar det var jobbigt detta tyckte Diezel, han skötte skruvdragaren.


Jag visste ju att jag hade fantastiskt duktiga hundar, men inte att dom var så här duktiga!!!

Undrar vad nästa projekt blir, dom ska ju måla stugan röd oxå.

Hej svejs!!!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Snyggt!!! :)

Tänk om Wilma kunde överaska mig med ett sådant litet hus... ;)

2009-08-25 @ 12:28:47
Postat av: cissi

hahah knäpp du e mia :D

2009-08-25 @ 13:42:24
URL: http://pam.webblogg.se/
Postat av: Mammis

Skicka dom till Torsby så ska vi nog fixa jobb till dom här åxå :-))

2009-08-25 @ 21:40:18
Postat av: Anna

Nu hoppas jag att dom även inreder den där stugan snyggt och stilfullt. Passande...hmmm...Ska vi säga en lycklig familj?? ;)

2009-08-25 @ 21:41:16
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0