Ny Dator :)

Idag har jag varit och köpt en ny dator, herregud va skönt! Nu ska jag bara ringa till Telia på måndag och byta uppkoppling, just nu har vi haft mobilt bredband och det är inget att rekomendera, herregud va töligt, kopplar bort sig hela tiden :( inge kul.

Imorse var jag Moa och Diezel och simmade, idag fick Diezel prova på för första gången, han var jätte duktig, behöver lära sig att använda bakdelen lite bättre bara :) men det kommer, hans ögon var stora som tekoppar han trodde att han skulle drunkna stackarn.

I onsdags var jag och Linda vid 4H gårdens ridhus och tränade med hundarna, jag blev så lycklig när Moa ÄNTLIGEN gjorde en lyckad ingång. Med Diezel tränade jag Agility, det går framåt. Han är väldigt svår, det gäller att hitta rätt sinnesstämmining, har har lätt för att slå över och då blir han så upptriggad att han gärna biter lite i min arm.

Nu ska jag jobba hela helgen, hoppas att jag hinner med lite träning på söndag annars blir nästa gång på måndag när det är fortsättning på appelkursen.


Ett gammalt kort på mina godingar, Diezel är en jätte liten plutt :)

Hej svejs!!!

Kommentarer
Postat av: Eva

Men har Diezel varit så liiiiten. Så söt :)



Hoppas du mår bättre efter vaccinationen.



Trevlig jobbhelg!

2009-12-11 @ 19:38:55
Postat av: Anonym

jahaaa du saknar valp-perioden..... jag skickar upp thea med tåget! kommer och hämtar henne om ett halv år. Ta väl hand om henne:D

2009-12-12 @ 07:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0