Stackars piga :(

Finns det någon som har mer otur än Moa?

Idag tappade hon hela klon, kanske lika bra det. Ska ringa veterinären direkt imorgon så vi kan få komma dit och få det undersökt. Det ser lite infekterat ut nu tycker jag.



Så här ledsen är hon just nu, hoppar runt på tre ben direkt hon får bandage på sig.
Så himla snäll hon låter mig få tvätta rent och lägga på nytt bandage utan problem, nu drog jag på en av Kajsas strumpor så att hon inte rycker av det så lätt.

Tur att jag har Therese (hon som köpte Wilma) hon jobbar som djursjukvårdare, hon lugnade mig på julafton :) Tack så mycket:)

Jag är inte av den typen som sitter hemma och väntar på att det ska läka av sig själv, nej jag vill att en veterinär eller djursjukvårdare talar om för mig vad som skall göras, men säger han eller hon det så är det ok, men ingen som bara tror att dom kan och vet och sådana finns det gott om. Ska bli skönt att komma iväg imorgon.

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0