Lydnadsträning vid 4H gården

Ikväll hade vi bokat ridhuset för lite lydnadsträning.

Först ut var Tina och Tequila som tränade lite linförighet och ställande.



Sen var det Sarah och lilla Wilmas tur som tränade kontaktövningar



Moa och Diezel satt och väntade på deras tur dom var väldigt förväntansfulla




Moa går fortfarande för fort i det fria följet och hänger inte riktigt med i svängarna, jag har nog gått lite för fort fram, ska backa lite i träningen och ta det lite lugnare med just det fria följet.
Med Diezel har jag börjat gå några steg framåt fot och han har jätte fin kontakt och går jätte bra.

Dom älskar att träna bägge två så himla kul!

Hej svejs!!!

Kommentarer
Postat av: Eva

Åh vad kul. Hade oxå velat vara med... Trist att Flohs tassar inte fixar ridhus :(

2009-02-18 @ 07:36:29
Postat av: Åsa

Jag lovar maria att du ska få se bilder snart. Ska bara göra lite mera klart i dom andra rummen så kommer allt på samma gång ska du se :)

2009-02-18 @ 10:27:19
Postat av: Anonym

hhiih va fina bilder.. ja snodde några till min nya hemsida:d



www.starstaff.dinstudio.se

2009-02-21 @ 15:42:35
Postat av: Angelica

Åhh vad fina staffar..

2010-02-05 @ 12:17:23
URL: http://www.metrobloggen.se/agggeaggge

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0