Några få dagar kvar!!!

Nu är det äntligen snart 28 feb :) ska bli så himla kul att åka till Nyköping och ställa hundarna.
Jag känner mig inte alls nervös den här gången, ska bara bli roligt.

Har tränat lite stå ikväll dom står jätte bra bägge två (hoppas dom gör det på lördag också).
Diezel ska jag ställa i ett tunt svart utställnings koppel och till Moa har jag ett jätte fint staffe halsband med tillhörande koppel som jag har lånat av mamma. Tänkte först att ha Moas staffehalsband på Diezel men det var alldeles för stort så det såg bara konstigt ut.

 

Nu får ni hålla tummarna för oss :)

Hej svejs!!!!

Kommentarer
Postat av: Eva

Vi håller tummar och tassar :)

2009-02-27 @ 08:01:04
Postat av: malla

Hej,hej håller tummarna för er inför morgondagen, va roligt att Diezel också ska tävla tycker jag!

Lycka till!

2009-02-27 @ 19:19:14
URL: http://tingelingstankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0