Jag har blivit utmanad av Karin..

- Gå til mappen Mine Bilder (evt Bilder for de med OS X eller din egen personlige bildemappe)
- Ta ut den 6. mappen og deretter det 6. bildet i denne mappen
- Vis bildet på bloggen og skriv noe om dette bildet
- Inviter 6 nye til å bli med på denne utfordringen
- Link til dem, og la de vite at de er utfordret



Kul, nu tänkte jag att när man slumpvis ska ta fram en bild såhär, så blir det säkert ingen hundbild, men eftersom jag är en riktig hundtoka som Anna sa :)
Så blev det så ändå :) Här på bilden har vi Min kusin Tomas hund hans Schäfertik Jemma och Mammas lilla gris Cleo :)

Hmm vilka ska jag utmana vi tar Mamma och Kusin Vitamin, Tina, Åsa E, Anna och Patrik o Lillan

Hej svejs!!!

Kommentarer
Postat av: Lillan & Zelda

Det är nu fixat! Snabb va´?=)

2009-01-29 @ 10:49:03
URL: http://hem.bredband.net/b581626
Postat av: åsa

:) Ja får kolla de där när ja kommer hem och se vilket kort som är i mapp 6 då :) Tack för utmaningen du.

2009-01-29 @ 12:44:27
Postat av: sia (kollegan)

yes hello nu har jag fixat de där.. hahah ;)

2009-01-29 @ 15:33:02
URL: http://siaan.blogg.se/
Postat av: mammis

Kan ju tala om att jag inte fattar ett jota av detta,får nog fråga nån om hjälp.

Kram gumman

2009-01-29 @ 22:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0