Var i lekparken och letade godis..

Igår kväll hade jag en grym huvudvärk, den släppte lite senare på kvällen så jag,Henrik och hundarna tog en liten promenad.



Sen gick vi bort till lekparken här borta och gömde godis i leksaks lastbilen, det tyckte dom var riktigt kul:)



Dom letar som tokar, det går fort också så inte den ena ska få mer än den andre.



Tittut!!

Idag har jag haft en ledig dag, riktigt skönt hundarna var hemma med mig idag, så vi var ute och kissade morgonen vid 8 och dom var lika trötta som jag så vi la oss igen och sov alla tre till halv tolv :) gött!!
Sen kom husse hem på lunch, då följde dom med honom till jobbet, så jag fick städa ifred.
Nu är hela familjen hemma igen, så får vi se vad som händer ikväll!

Hej svejs!!!

Kommentarer
Postat av: cissi

Vilka bra halsband. Blir nog tvungen att köpa ett jag med =)

2009-01-31 @ 23:56:17
URL: http://siaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0