Rasspecial Västerås

Tidigt lördag morgon for vi iväg mot Västerås för att ställa ut Moa o Diezel.

Tina och Tequila var med och hejade på oss :) Kul att ni var med!



Först var det dags för denna snygging som är kullbror med våran Wilma, SockerConny



Han har växt till sig och blivit så himla fin, han tävlade i valpklass 6-9 mån och kom på andra plats :)


Diezels snygga kullsyster Bosse, hon fick en 2 :(


Bröderna bus i bild Diezel och Rolle



Jag och Moa. Moa och Diezel ställdes såklart samtidigt så jag ställde Moa


Som tur var syrran med och hjälpte mig att ställa Diezel


Diezel och Rolle ställs i Juniorklass



Här hittade Jennifer och Tina en riktig liten goding.


Diezel behöver lite mer ringträning, han blev jätte GLAD när domaren kom fram.


Varmt åt pöjken


Diezel fick ett nytt fint staffe halsband som han ställdes i.



Rolle han rockar. Jätte snygg! Han blev 4:e bästa juniorhane och CK


Domaren mäter Moa


Moa o Matte


Här står vi och väntar på att få visa upp oss jag ser jätte arg ut på kortet men det var jag inte :)


Jennifer tävlar med Moa i Barn med hund


Hon var så duktig här ställer hon upp henne framför domaren.


Dom kom på andra plats :) Jätte duktiga töser :) Nu har Jennifer fått blodad tand.


Gå in på Moa o Diezels hemsida om ni vill läsa deras kritik.

Hej Svejs!!!

Kommentarer
Postat av: Anne

Hej hej Skulle bara meddela att Conny kom tvåa i sin klass

2009-07-06 @ 15:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0