Staffeträff i Karlstad

Lördag den 27/6-2009 var det dags för staffeträff i Karlstad, Patrik Granlycke drog igång denna intilligenta idén. Det var strålande väder och jätte varmt så promenaden som vi var tänkt att göra fick utebli, vi satte oss och fikade i skuggan istället.
Nu kommer jag inte ihåg vad alla hundar hette, rätta mig gärna om jag skriver fel och lägg till om ni kommer ihåg.


Nemo från Little Frogs                                 Singha från Kanonkulanskennel
Ägare: Mariah o Patrik Granlycke               Ägare: Mariah o Patrik Granlycke

 
                                                                         Cleo o Bruttan Kanonkulans
                                                                         Ägare: Irene Johansson


                     Hundar på väg

  



Sarah o Wilma, Jag Moa o Diezel              Denna hund kommer från Bismas 
Moa från kanonkulans o Diezel
kommer från Sacred Heart


                  Malte som bor i Karlskoga kommer från Mastinos kennel


 
Här sitter alla och fikar och har det gött. 


Moa från Kanonkulans
Ägare: MariaWesth ( jag)




Husse på Bölverk med en         Ägare av Kanonkulans
av deras hundar                           med sina tre tikar.


Syster Anna med Diezel o
Zitar (en lite annorlunda staff)


Panda från Bismas                                     Cleo o Bruttan med matte
                                                              



       Singha och Nemo


Panda o en tjej till båda från Bismas       


Hej Svejs!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0