Måndag

Idag på morgonen åkte jag och Moa till Solstadens smådjursklinik för att köpa ett nytt bra foder. Vi fick lite expert hjälp och belv tipsade om Specific det ska tydligen vara ett bra foder, och det som vi valde var extra bra för päls hud och klor, då det innehåller mycket fisk.
Hon tyckte att det var bra för just Staffordshire bullterrier eftersom det är så vanligt för rasen med olika hudproblem.
Hundarna tyckte väldigt mycket om det i allafall.
Sen fick vi tid för Moas 1-års spruta och test för L2HGA och HC, så nästa måndag ska vi iväg på det.

Off the record jag har varit på bio ikväll och sett Män som hatar kvinnor, den var så himla bra!!!! Sevärd!
Hundarna fick vara tillsammans med husse i Ulvsby och jobba kväll när matte var iväg på roligheter.

Hej svejs!!!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Va fina ni e :)

Nu är det inte många dagar kvar tills det blir skola för Diezel och Wilma!

Kram från oss

2009-03-10 @ 09:31:48
Postat av: Jenny & Rolle

Vilken härlig bild!!! =)

Ja jag har också sett Män som hatar kvinnor, den är ju helt fenomenal!! Hoppas ni mår bra allihopa och jag instämmer, vi måste ses snart igen!



Kram från oss i snökaoset (vad hände??????!!!!! 1 dm snö kom under natten.....)

2009-03-10 @ 10:11:24
URL: http://ff.soulsister.se
Postat av: Eva

Ja, visst var filmen otäck. På många sätt...

2009-03-10 @ 12:47:53
Postat av: Sarah

Vi kommer gärna på kalas i morn :) Va önskar sig Moa ;)

2009-03-11 @ 14:16:24
Postat av: Marit

Hej Maria!

Hittade också hit genom Karin! Fin blogg och vilka snygga hundar du har! Blev ju jätte sugen på hund då man såg valparna =)Jag vill så gärna ha en Leonberger, men får vänta tills man i framtiden flyttar från stan. Får nöja mig med kisse så länge vilket är nog så krävande..men ack så mysigt!

Hoppas det är bra!

Lycka till med utställningarna!

Kram Marit

2009-03-11 @ 21:13:33
URL: http://fabulousface.se/ffbym
Postat av: mammis

Jag har oxå sett den filmen "Kanonbra".

Grattis till Moa på 1-årsdagen Kram "Mormor"

2009-03-12 @ 19:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0