Träning

I söndags träffades vi kl 16.00 vid Hammarö bk, vi var bara 4 tappra själar, men det gick bra ändå. Josefin och Sarah visade oss hur man börjar träna Agility så Diezel fick prova han tyckte att det var jätte roligt, något uppspelt :)

Sen tränade jag lite lydnad med Moa hon gick jätte fint i det fria följet, hopp över hinder öckså, men vi har STORA problem med apporten. Så jag har bestämt mig för att inte tävla den 4 juli som det var tänkt, jag väntar tills vi känner oss helt klara, annars kommer jag vara jätte nervös. Hösten kanske :)

Igår var jag och Tina och alla 3 fina staffarna ute vid Örsholmen och gjorde uppletande, Tina och Tequila började, dom har bara gjort detta en gång förut, men dom skötte sig bra tycker jag.

Diezel var snabb ut och in, göör bra!!

Vi tesatade en gång utan retning med Moa och det gick KANON :) så nästa gång tänkte jag prova att lägga ut två grejer utan att hon ser får vi se hur det går, spännande :)

Hej svejs!!!

Kommentarer
Postat av: Tväråna

Shit vad vackra de är! Har långläst bloggen nu, och tycker ni verkar superduktiga och motiverade! Kul med en blogg/sida som visar vilka fina, duktiga och trevliga hundar staffar faktiskt är!

//Lotta

2009-05-21 @ 19:03:48
URL: http://tvaeraana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0