Agility

Agilityn går framåt, när vi kom dit första gången kunde vi ingenting, nu har vi börjat bygga ihop en bana, med flera olika hinder, ibland går det jätte bra och ibland lite sämre, men det är väldigt roligt.
Diezel har inga problem med farten i alla fall det kan jag lungt säga :)

Vi började träna på A-hindret igår och det har verkligen Diezel längtat efter! Varje gång vi har gått förbi A hindret så har han tjuvat sig upp där:) så nu äntligen var det dags.

Han sprang som en tok och när vi kom ner på andra sidan så låg target där så han skulle stanna på den och Ellen satt där för att föreställa en bromskloss, och hon höll på att få en staffe i ansiktet, för Diezel hittar inte bromsen, han tvärstannade med frambenen på target, men hade så full fart att bakdelen kom flygande :) haha det såg riktigt kul ut :)

På fredag är det Diezels tur att röntga höfter och armbågar, håller verkligen tummarna för honom. Hoppas Hoppas!!

Sen efter att husse kommit hem på fredag åker jag och Moa med Anna och Igloo till Kristinehamn för en helg full av lydnad, ska bli riktigt kul. Kommer lilla jag med alla dom andra som redan tävlar Elit och vi har inte startat ettan ännu, hihi jaja men man skall väl lära sig av dom bästa :)

Hejsen svejsan!!!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha, jag ser honom framför mig :)

Följer jätte gärna med och spanar in er till veckan!



Jag o Wilma önskar dig och Moa lycka te till helgen!!!



Ha en bra dag

Kram

2009-09-23 @ 11:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0