Moa och Diezel på jobbet

Jag har dom duktigaste hundarna i hela världen som är så himla snälla när dom är med matte på jobbet!
Sen har jag även VÄRLDENS BÄSTA CHEF "LISA" som tillåter att jag får ha med mig mina älsklingar!

Här är deras plats under vårt lilla matbord.
Idag var det första gången som bägge var med, jag var lite orolig om dom skulle sköta sig och vara stilla och tysta där bak, tänkte mest på Diezel eftersom Moa löper, men det var inga problem alls, dom var helt suveräna bägge två :) Jag är en stolt matte idag :)


Diezel spanar in vårens nya smycken :)


Här är det jätte kul att stå innan öppning och efter stängning, det brukar dom göra bägge två. Jätte mycket människor som går utanför och ibland stannar någon och pratar med dom utanför då blir dom jätte lyckliga ;)


Så här har det sett ut idag, dom har gosat och bara slappat, förutom på lunchpromenaden.

Hej svejs!!!


Kommentarer
Postat av: Eva

Wow, vad jag har missat när jag inte kollat in din blogg på ett litet tag. Fantastiska hundar du har. Men det beror mycket på dig oxå ;)



Och sen, vilka underbara bilder på valparna. Jag blir såååå valpsjuk och staffesjuk. Saknar deras enorma personlighet.



Kramar

2010-02-26 @ 20:32:28
Postat av: Lisa

Klart de snällaste hundarna ska va med oss på dagarna =)

2010-02-28 @ 15:34:40
Postat av: AnnaPanna

Diesel vill ha en Rolex-klocka sade han till mig förra gången vi talades vid. ;-) Men det skulle gå bra med den dyraste från Ur&Penn också.

2010-03-02 @ 00:46:26
URL: http://dingla.blogg.se/
Postat av: Barbro i Ludvika

Jag håller på med släktforskning!!!: Jag är lycklig nybliven ägare till Cleo - Mastinos Perdita f 020510 i Ludvika - antagligen mormor till eran Diesel - tidigare ägare Malin har blivit allergisk och vi blev fodervärdar för 2 år se´n men är nu se´n 3 dgr tillbaka ägare till denna underbara hund som har en otrolig stamtavla - hon är själv både svensk och norsk champion! Diesel och hon är så otroligt lika! Jag skickar bilde så fort jag får e-mailadressen till dig!

Kram Barbro

2010-03-05 @ 23:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0