Sthlm

Ja där befinner jag mig nu, följde med min mamma som har parat sin tik Cleo med en riktig snygging British steel Dejavu, sen har vi även passat på att hälsa på hela tjocka släkten :) en riktig myshelg med nära och kära.


Skoja att man blev sugen på en valp efter den kombinationen..... Jätte mysiga hundar bägge två, och så snygga ;)

Mina godingar är hemma med husse, Diezel skulle ha varit hos veterinären i tordags men det blev inställt, veterinären var hemma för vård av barn :( tänkte att det inte gjorde så  mycket eftersom han inte visar något, men idag fick jag höra att han äter dåligt,så nu gör det nog ont  i tanden :( ska dit på onsdag, så fram till dess blir det puré för min prins.

Idag ska det bli kanonväder så gött!! Men stackars alla hundar på rasspecialen! Lycka till alla som ska ställa där idag.

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0