Lars Ohly

Satt och slö tittade på förkväll nyss samtidigt som jag åt middag, då var Lars Ohly som är partiledare för Vänsterpartiet med där idag. Och han berättade att han hade en Staffordshire bullterrier :)
Alltså det måste ju vara den bästa politikern :)

Artikel från aftonbladet

 

Nu får man ju lov att rösta på Vänsterpartiet alltså ;)


Från det ena till det andra hundarna har skött sig utomordentligt bra hos sina hundvakter i helgen :) skönt, man vill ju inte lämna bort hundar som beter sig som monster.

Nu snart kommer Linda och Thija så vi ska träna lite, sen kommer faktiskt Helena hit på besök, det var länge sedan, jag och Moa ser framemot det :)

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: AnnaPanna

Herregud, det låter på Aftonbladet som han har köpt sig en blivande folkond elefanthanne. Kommer han klara av en staffordshire bullterrier...?



Hoppas att han som har lite "makt och inflytande" gör bra pr för staffen. Det tror jag nog.

2010-03-02 @ 00:51:43
URL: http://dingla.blogg.se/
Postat av: mammis

hej

jag var tvungen att skriva till LARS o fråga honom vart han har köpt valpen ifrån.

Kul o se om man får svar.

2010-03-02 @ 19:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0