Träning på klubben!

Vi försökte verkligen få med oss några träningskamrater till klubben idag, men det var inte det lättaste. Så vi åkte dit och tränade själva, efter två timmar kom Anna och Igloo.

Jag och Moa började med att träna lydand, tränade mycket vänster svängar och läggande några hopp och apportering, hon var lite låg idag. Hon gjorde allt riktigt bra, fria följet kan väl alltid bli bättre, det är som ett evighetsmoment ;) blir aldrig klart och aldrig riktigt bra...


Moa ligger och softar i det fina vädret efter ett hårt träningspass.


Så här såg det ut idag när vi skulle träna agility jag och Diezel, tre av hindrena tog vi alltså 2 gånger.

Han gjorde det med bravur idag, satan va roligt!!! Jag blev så glad! Det är ju hur kul som helst med Agility.


Diezel blev jätte ledsen när han var tvungen att vila, han skulle helst vilja ha hoppat konstant i 2,5 timma.

Imorgon är det dags för möte igen och lydnadsträning med Moa och Tisdag är det Agilitykurs med Diezel :)

Ha en go söndag kväll, tänker jag ha!

Hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: Emmie

Hej,

här får du min mail!

Det är vi med den lilla svarta staffen ;-)

Mvh Emmie och Tobias

2010-05-26 @ 21:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0