Boa


Magen bara växer oxh växer nu är vi i v 36 + 3 dagar och det känns som att vi börjar få ordning på det mesta tills lillkillen kommer.


Här blir hans rum (jag har tjuvstartat med julgardiner) det fattas ett skötbord som jag ska åka och köpa imorgon, sen ska Henrik få bära upp en byrå som vi kan ha hans kläder i :)


Vårt nya sovrum, där ska han sova :)


Idag har jag boat lite åt hundarna också, sytt 4 st bäddar åt dom en som passar i bilburen och en till buren i hallen och sen två som kan va bra att ha :)


Moa tyckte att den var jätte mjuk och skön, hoppas att Diezel också kommer att gilla dom, han får provligga imorgon, när han och husse kommer hem från veckans jobb.
Jag och Moa är numera veckoänklingar, husse och Diezel håller till i Töksfors på veckorna.


Igår kom detta fina intyg på posten, som jag har ramat in och som senare kommer att få hänga i det blivande kontor/hundrum, vårt gamla sovrum.

Hej svejs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0