Godingar 4 veckor


Ute på gräset för första gången vilket var väldigt spännande, det var så skönt att kissa och bajsa här ute :)


Sötnos


Undrar vad han ska hitta på härnäst :)


Filosofen sitter och studerar omgivningen

Jag trivs bättre här i knä på farmor.


Hur söt kan man bli?


Mini tiger!


Lilla busfrö, vill inte vara still.


Jag kan prata ;)


Mums halsduk är gott!!


Va sa du för något mormor?? Redan så förstående kommer att bli mycket kloka hundar :)


Undrar vart jag ska bo när jag blir stor......


Bröderna bus...


Är det verkligen sant att det finns en bebis där inne??? Måste lyssna!


Nu börjar vi bli trötta, dags att bilda hög :)

Dom är helt underbart söta allihopa!!! Skulle vilja ha dom alla, men Henrik gick inte med på det.... Hmmm undrar varför?

En hane finns kvar att tinga han med vit bläs i pannan.
Kontakta Irene vid intresse
073-8414885
eller
[email protected]

Ha en bra dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0