Vackra hund!



Kanonkulans Bork-Julius "Bölle" bor i Norge
Han kommmer från Svea och Diezels första kull, den kullen är 10 mån nu.

Diezel är en stolt pappa till denna skönhet ;) han är stolt över alla sina barn :)




Har nyss kommit in efter en härlig höstpromenad halsduk och vantar på, magen börjar bli så stor så jag får inte på mig någon bra jacka... Men visst är det härligt att vira in sig i en halsduk :)
Moa är världens konstigaste lilla hund ;) hon gillar inte att gå promenader, jo om hon får vara lös är det helt ok. Tokfia :)

Ikväll smäller det äntligen ska det bli lite träning efter lång vila.... Ska träna lite lydnad ute vid klubben idag, kan lova att det är en dam som längtat efter detta :)


Imorogn är det lillplutts tur, då ska vi träna lite Agility, det är ju det roligaste som finns tycker Diezel, får se hur mycket matte orkar springa nu med en stor mage i vägen :) tur att Diezel är så duktig så han tar hindren själv utan att jag behöver springa så mycket :)

Ha en härlig onsdag alla goa!!!!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Tjusig kille! Kan tänka mig att Moa ser fram emot lite träning! Ses på klubben =)

2010-09-22 @ 09:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0