Cerditos A-kull 4 veckor imorgon fredag


I lördags kom detta trevliga par och hälsade på oss för att bekanta sig lite med den lila tiken, och visst blev dom förälskade ;)


Passade på att mysa lite med den röda tiken också.



Imorgon är valparna 4 v det har gått så fort!

Idag var dom redo att upptäcka hela vardagsrummet ;) så roligt att se dom små svansarna som viftade så fort och benen spang iväg :)


Än så länge är Eddie trygg i sin babysitter men benen på valparna blir bara längre och längre...


Så spännade..


Åh där kom morsan och gick förbi, skynda på för att kanske hinna med och få en slurk med mjölk.



Här var det mysigt att gå lite bättre fäste..


Dom är så söta så man kan dööööö, skulle kunna ha kvar alla hemma ;)


Vila i mattes morgonrock.


Eddie är jätte lycklig.


Hmm vad ska vi hitta på tro...


Lite halt..


Den lila tiken är den modigaste än så länge hon drar iväg själv och kämpar för att komma ur lådan, medans dom andra sitter och tittar på ;) men hon är även den som kommer fram först när man pratar med dom och är super lycklig.


Sötis


Man blir så trött efter att vara ute och springa och sen få lite mat i magen, matte han inte ens lägga i en filt förns dom hade bildat hög.


Nu så...


Så gott, lägg märke till att hennes vita strimma är nästan helt borta.


Sova middag.

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Men det är ju kärlek!!!

2011-02-17 @ 12:00:16
Postat av: Maria W

sarah det är två kvar vettu ;)

2011-02-17 @ 12:11:48
Postat av: Kristina

Åh vilka godingar snart kommer jag och hälsar på! =)

2011-02-17 @ 12:22:56
Postat av: m

ja gör det Kristina, dom är än så länge inga pirayor ;)

2011-02-17 @ 12:30:29
Postat av: Anna

Gud vilka korvar! Hanen med det blå halsbandet, ärdu säker på att det inte är en shar-pei? ;-)

2011-02-17 @ 12:40:40
Postat av: Anna

sååååå sööööööta, Mosans små bebisar, jag kommer med snart och hälsar på :)

Kramar

2011-02-17 @ 12:41:17
Postat av: Mammis

Dom är ju så sööööööööööta!

2011-02-17 @ 16:48:56
Postat av: Sarah

Mmm, jag har förstått det, får nog hålla mig undan :)

Önskar av hela mitt hjärta att jag kunde säga att jag köper en!

Om du är hemma till veckan kommer ja bort på lite mys! Kram

2011-02-17 @ 18:38:33
Postat av: therese

hur skulle man kunna låta bli att bli förälskad?:) så himla fina allihopa! hoppas att vi kan komma fler gånger och hälsa på er. ha det bra!

2011-02-18 @ 12:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0