Samanfattning i bilder

Maja har bott hos oss i en vecka om man bortser från en natt och det har varit så roligt att få ha henne här, vet inte om Diezel och Moa alltid har hållt med, men lite roligt har dom också haft :) 

Utomhus har Moa och Maja busat gärnet, men Moa har smitit iväg om hon försökt att busa med henne inne för det får man ju inte... ;)


Så kul!!!

Wieee

Diezel tyckte att Maja var otroligt jobbig, han klarade knappt att titta på henne dom första dagarna ;)

Så han höll sig intill mig när vi var ute på gräsmattan...

Mor och Dotter var överallt...

Här kommer jag..

och med samma stil kommer mamma mu ...

Man blir så trött av att busa så här :)

Så att jag kan höra er även om jag somnar....

En dag när det var så varmt tog vi en promenad till badet.

Tillslut så vågade sig även Maja i

och hon ville vara med dom andra två på allt.

Diezel hämtar in pinnen



Dom här blev verkligen ett par <3 Eddie upptäckte att man kan ta på henne precis innan hon skulle åka hem, och hon satt kvar så snällt även om det blev lite hårdhänt....

Godingar <3


Hej svejs!!!!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Världens bästa extra familj =D

2011-06-02 @ 10:19:34
Postat av: Stina

Vad härligt de ser ut att det tillsammans. Det är nästan så att man blir sugen på att skaffa en kompis till min lille Bo, men det kanske skulle bli lite väl bra :P

2011-06-06 @ 16:06:31
URL: http://bozlatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0