Tomt och tyst på Göterstavägen...

Sarah och Maja

Sarah kom igår och hämtade lilla Maja, dom kommer få många fina stunder tillsammans. Fick mms igår, lilla Maja har en egen plats i soffan, och hon såg verkligen ut att trivas :)

Matskålen är så högt upp, men det går ;)
Ture hade det lite lyx här igår som blev ensam kvar en kväll innan han skulle till Paula, hela mjölkbaren för sig själv och sova brevid mamma i biabädden jätte mysigt <3

Idag kom Paula och hämtade sin lilla Ture, det är så fantastisk att få se lyckan i valpköparnas ögon när dom hämtar sin livskamrat, vet precis hur dom känner.

Nu är det tomt och tyst här på Göterstavägen, men jag känner mig så lycklig ändå, vi har hittat fantastiska hem åt alla valparna och fått nya vänner som jag hoppas vi kommer få träffa en hel del framöver.
Ta väl hand om er mina små lakritstroll <3 Mamma Moa hälsar med en stor blöt puss!

Hej svejs!!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Det känns fantastiskt och jag tror Maja stortrivs :)

Just nu ligger hon och sover så sött efter massa lek. Hon är väldigt framåt och tar för sig. Liten tuffare Maja än när jag har sett henne med sina syskon :)

Natten gick förvånansvärt bra. La henne ner i sin bädd sen sov hon fram till 02:00, då gick vi ut och kissa, sen somna vi båda om på stört och vakna

kl 06:00. Då va det dags att gå ut igen.



Både jag och Maja ser fram emot en återträff med sin mor och sina syskon längre fram :)



Kram till hela familjen Westh <3

2011-03-19 @ 10:34:20
Postat av: Maria W

Va kul att höra, att hon tuffar till sig lite! Duktiga ni är, det kommer inte stå på innan hon blir rumsren :)

Kram till er också!

2011-03-19 @ 14:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0