Eftermiddag, kväll på Hammarö BK

Igår var det grillkväll på vår brukshundklubb vi passade på att gå dit redan vid fem, så jag skulle hinna köra båda humdarna och fortfarande ha en nöjd bebis.

Diezel var tokladdad, har inte kört agility på länge nu, matte har varit för tjock ;)

Flyger genom däcket....

över hindren..

slalomen gick riktigt bra, den är det enda vi övat lite på i vår eftersom vi har pinnar hemma.

som ni ser har jag lagt en boll i slutet som belöning, för att få bort kontakten med mig.

Jätte duktig kille <3

Men Moa fortsätter vi att traggla rutan, och finslipar momenten för att snart kunna tävla :)

Lilla söta Maja och hennes lika söta matte kom också, dom är så duktig, tränade kontakt och bara vara, funkade hur bra som helst, med tanke på att det var mååånga andra hundar där igår.



ett av alla härliga ekipage som fanns på plats var Sara med boxern Thelma.


Men vackrast och dukitgast av dom alla måste ändå vara denna lilla plutt som snart blir 5 månader <3


Summeringen blir att jag klarade mig väldigt bra, hann med båda hundarna, en korv och fortfarande en nöjd bebis ( han sov i vagnen i 2.5 timme ;) toppen!) Sen vid 19.30 var vi tvungen att åka direkt till Grums för att hämta morbror Peter.

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0