Maja och Moa i Skåre - Ett gästinlägg av Sarah

Klockan 10:00 idag kom Maria o Moa och hämtade upp mig och Maja på Färjestad.
Shopping i Skåre på Pets stod på schemat. Det är ju utställning i Lilleström sista helgen i November så Maria ville b la. ha en ny smart lättviktig bur som kommer att bli så bra. Och så blev det lite annat smått o gott såklart!
Maria råkade ha kameran med sig... ;) Och vi fann en härlig rastplats intill vattnet som vi bara va tvungen att undersöka. Så nu va det dags - "Stå" -"Stanna" Öva lite utställning och posera framför kameran.
Titta vilka fina Staffar :)
Jag försker träna stå med Majsan. Ge mig en månad till!
Står jag ganska fint nu?
Höstmodellerna 2011
Jag skriker "hiiit". -Moa avvaktar... Okey jag byter: "kooom"
Hej å hååå!! -Kooorv, ja vi kommer :)
Jag tror att tjejen står mer ståtligt utan koppel
Alltid lika trevligt att träffas alla fyra!
Inget slår kärlek mellan mor o dotter minsann.
Här på Gunnarskär har vi avslutat dagen med mat o paj och massa snack om framtida planer.
Vi ler och jag tror att Cerditos kennel har ett spännande 2012 att se fram emot.
Kvällen kommer att avslutas med vårat favvo program Så mycket bättre

Må gott & ha en fortsatt fin helg!
Hälsningar
Sarah -Matte till Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0