Träningstävla!

Igår var jag och Moa och träningstävlade i Lydnadsklass 3 på klubben och jag ställde mest upp för att våra kommande tävlingsledare ska få träna, för vi är absolut inte färdiga ännu, har tänkta att tävla till våren förhoppningsvis, men jisses va nöjd jag blev ändå, hon skötte sig riktigt bra, det är mycket finslip kvar och vittringen fixar hon inte, men vi hade kul och jag är jätte nöjd med min pingla :)


Bild från prisutdelningen på Rasspecialen i somras.

Nu ska jag och Eddie klä på oss och ta med hundarna på en härlig promenad i solen till brukshundklubben för att träna :)

Ha en härlig dag!!!

Kommentarer
Postat av: Kane

Så flinke dere er:)!

2011-10-20 @ 10:29:43
URL: http://www.staffordshirekane.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0