Min stjärna ❤

Nu satsar vi på lydnadsklass 3 och träningen ikväll gick mycket bra, hon har ett fantastiskt bra minne det är över ett år sen som vi tränade och var tävlingsklara för trean men då började hon löpa så då blev det ingen tävling, det blev parning istället, så nu gör vi ett nytt försök och satsar på att starta i lydnadsklass 3 i höst :)

Ikväll blev det vittringsträning, hon tog rätt pinne alla gångerna :)
Fjärren funkar ännu bara på mycket nära håll, när jag flytar mig längre ifrån lägger hon sig inte bakåt som jag vill, hon måste lägga sig bakåt från stå annars flyttar hon sig i positionen.
Inkallning med ställande smög vi lite på bara, kastade leksak, hon tappar fort farten i det momentet, varför springa fort när jag ändå snart ska stanna, undrar Moa...

Men vi är på G och jag är taggad nu ;)


Kommentarer
Postat av: anki

hej gud vad duktig du är på att träna med dina hundar,om du kommer till sthlm vore det jättekul att få träffa dej och moa då jag har kullsystern tacha du får väldigt gärna höra av dej om du kommer ner. Med vänlig hälsning Anki och Tacha

Svar: Det ska jag göra 😃👍
Marias älskade staffar

2013-11-23 @ 21:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0