Hundar på jobbet!!

Jag är hemma och är mammaledig med Diezel nu sista veckan den här veckan, men igår ringde Lisa från Ur o Penn och jag var tvungen att rycka in pga sjukdom.

Så då fick Henrik komma hem och hämta Diezel så han var med honom och körde grävmaskin igår :) det gick hur bra som helst, han var jätte duktig.
Han låg och sov mest hela tiden :)

Moa fick följa med mig till UP hon var också jätte duktig :) låg på sin plats och sov.

Jag är så himla stolt över våra underbara hundar, dom är jätte duktiga!!

Moa är fortfarande halt :( hon ska hålla sig så lugn som möjligt, hon har en fraktur i ena framtån.
Vi längtar tills hon blir frisk så vi kan få leka med Tina och Tila :)
Och så vi kan få börja träna lite på Hammarö brukshundklubb.
Vi tränar lite här hemma i hallen och hon är jätte duktig :)

Diezel har lärt sig att han heter Diezel och vad sitt betyder :)

Ha det gött!!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack för att ni har så underbara hundar!! Perfekt att Moa kunde va me på jobet så jag fick några timmars återhämtning..Känner mig si så där idag men lite omskyltning ska vi allt försöka orka me :P kramis

2008-11-18 @ 10:27:47
Postat av: Maria J

Ja det var ju jätte bra att det funkade så bra!

Du får ta det lugnt idag, så kan vi friska och starka jobba mera :)

Kram kram

2008-11-18 @ 11:37:45
URL: http://alskadestaffar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0