Lekt med Tequila och hennes ridgeback syskon

Idag har Jag varit ledig så jag och hundarna hade en skön sovmorgon, fast vi var ute och kissade vid 8 först, men sen sov vi lite till. Men när klockan blev 11 så tyckte Diezel att vi vilat nog.

Jag och Diezel gick och mötte Tina och Tila så dom skulle få leka lite, vi begav oss till det gamla flygfältet som ligger i närheten av oss, där hade vi jätte skoj, där fanns också Tinas mamma och pappa med deras två ridgeback, så dom lekte allihopa. Moa fick vara hemma så hon inte blir värre i tassen tills på lördag när vi ska till göteborg. Men hon fick träffa Tila hon med fast hemma där det var lite lugnare. Tequila har växt till sig jätte mycket sen jag såg henne sist, jätte fin ung dam :)

Fick ringa till My dog`s ansvariga idag, har inte fått någon nummerlapp till utställningen på lördag ännu, dom tyckte att det var konstigt för den hade blivit skickad från dom den 19 dec, men dom skulle lägga en i sekriteriatet åt mig.
Wiiiiieeehh nu börjar jag faktiskt bli lite nervös.... :)

Önska oss lycka till på lördag :)

Tack Lisa och Adam för att Diezel får vara hos er på lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0