Nu har det hänt grejer!!

I torsdags var det sista kursdagen för Moa :( jätte tråkigt, det har varit en kanon bra grupp med både trevliga hundar och hussar och mattar. Får hoppas att man kan fortsätta ses och träna tillsammans.
Eftersom det var sista gången så skulle vi visa upp våra trix som vi fått i läxa, sen hade Inger gjort i ordning en liten tävling :) jätte kul. Det var lite olika momenten vid olika stationer så gick banan på tid.
Gissa vem som fick flest poäng och vann :) :)
Om inte Moa :)


Här sitter hon med sin pokal som hon vann :)

Sen i söndags var det dags för Moa att göra MH test, det var spännade vill jag lova, jätte intresant att se hur sin hund reagerar i olika situationer.

Moa innan Mh testet.

Jag vet att det inte är uppdaterat ännu, men antar att det blir det snart, vill ni se poängen hon fick på MH gå in på länken nedan.

http://kennet.skk.se/hunddata/Hund.aspx?hundid=2455985 gå in på sök hundar klistra in hennes reg.nr S29915/2008  och titta under fliken tävlingar.

Sen igår Måndag var det sista kursdagen för Diezel också, lika tråkigt det :( vi var ute i skogen vid Sörmon och spårade.


Hej svejs!!  

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag har då iaf världens bästa "fodermamma" :)

2009-04-22 @ 08:33:04
Postat av: Eva S

Jag ser verkligen fram emot att se filmen med Moa i huvudrollen ;)

Kramar

2009-04-22 @ 08:54:34
Postat av: Jill

Ååå grattis till vinsten söta Moa :)





2009-04-23 @ 09:18:40
URL: http://jillsaans.blogg.se/
Postat av: daniel

Weeeeeeee! grattis moa!!!!!!!! hurrra!

snart sommar, då blir det staff snurr för hela slanten.



kram danne bosse azy kalson och valpen utan namn :(

2009-04-23 @ 21:15:00
Postat av: sacredheart

hurahurahura för fiiina moa!

(mitt förra inlägg försvann i etern :(

nedrans IT.



kram danne bosse azy kalson & vlapen utan namn.

2009-04-23 @ 21:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0