Kallt men väldigt fint!!!

I morse var det -20 grader när jag åkte till jobbet, uhhh
Vi var ute på en liten promenad i eftermiddag men hundarna gillar det inget vidare, lite i kallaste laget nu tycker Moa och Diezel.


Men det är ju så himla fint, våran härliga gräsmatta är alldeles vit av all snö och månen är framme.


Solen är på väg ner och det är underbart att sitta inne och titta på skådespelet, skönt att man slipper vara ute...


Diezel jätte trött ligger och kikar lite... :)

Min gamla kökssoffa, jag målade den vit och köpte nytt tyg, riktigt nöjd, detta är den enda soffa och säng som hundarna får vara i (dom har ju egna såklart så ni inte tror att dom får ligga på ett hårt golv) och det är framförallt Diezels favorit plats han sliter den med hälsan. Moa i sin fina tratt trivs inte alls att ha den där läskiga tratten på sig, men det går bättre idag än igår i alla fall. Om ni undrar varför julstjärnan till vänster hänger väldigt långt ner så är det inte så att jag blivit knasig och vill ha dom så, den ramlade ner i samma veva som jag tog kortet... :)


Hej svejs!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0