Pirr i magen

Ja det får man pirr i magen när nummerlapparna dimper ner i brevlådan.
Fick dom idag, det är 65 staffar anmälda till My dog på lördagen och 66 på söndagen.
Ska bli jätte kul :)

Spännande att se vad dommarna gillar mina godingar denna gång.
Vi hoppas på fin kritik och håller tummarna för ettor :)

Det är alltså ett år sen jag och Moa gjorde debut i utställningsringen My dog 09 var vår första utställning, jag var jätte nervös eftersom det var första gången för mig också men det gick ju bra och vilket år det blev två Cert ett Cacib och BIR två gånger,resten ettor och några placeringar. Det sämsta vi fått är en 2 och det var nu senast i Norge.

Ska bli kul att se vad dom tycker om Diezel han har växt till sig lite nu så vi hoppas att det kommer gå bra, kanske dom kommer tycka att han är för stor.... Vi får se, men för mig är han helt perfekt :)
Han har fått ettor med några placeringar och HP och en 2:a

Hej svejs!!!

Kommentarer
Postat av: maria

Hejsan, skoj att ni ska till Mydog, vi missar det iår pga de små. Annars har vi varit där de två senaste åren. Vi håller tummarna för er!

kram

2009-12-30 @ 14:07:05
URL: http://www.garpenborg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0