Valpar från Kanonkulanskennel

Här ligger jag och gosar med Moa och hennes kullsyskon


Här är några av Moas syskon lite äldre och är ute o busar


Här kommer Cleos senaste kull (Diezel med på ett hörn)
Närmast kameran har vi Diablo som bor i Norge.


Världens finaste Socker Conny, som numera bor i kristinehamn.


Det här tror jag är Dennis som bor i Årjäng


Detta också, här är dom ca 5 v borde stämma



Här har dom blivit lite större SockerConny ligger, brevid honom står Wilma (wilma har jag och Henrik köpt av mamma och hon bor i karlstad hos Sarah och Fredrik) och där i bakgrunden står lilla Maja (Maja är också ute på foder hon bor i sunne hos Emma).


Hej svejs!!!!

Kommentarer
Postat av: Eva

Valpbilder borde vara förbjudet ;) Jag vill oxå ha en liten staffetös! Men två vovvar får räcka för mig :)



Kram

2009-02-13 @ 08:07:16
Postat av: Sarah

Oj va' många sötnosar =D

2009-02-13 @ 11:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0