Lite ny uppdatering

Matte och Husse har varit på en underbar semester i Västindien, där passade dom på att gifta sig också :)


Medans Moa och Diezel fick åka till Torsby och tillbringa 2 veckor hos mormor, Moa tyckte att det var helt okej medans Diezel protesterade högljutt med att bla. bita sönder plastmattan i mormors sovrum och sedan hoppa upp på köksbordet varje dag för att slicka rent socker skålen, både Diezel och mormor var väldigt gladanär vi kom tillbaka hem.

Diezel hoppade 1 m rakt upp i luften när han såg mig för att försöka nå min mun och ge mig en puss.

Senare på kvällen hade jag varit och köpt ett varsitt ben åt alla hundar, mamma var här med sina två staffar också, och Moa är ju som hon är, hon tyckte inte att dom andra skulle ha några ben, så hon tog tre själv.



Helt otroligt att hon får in alla tre benen i munnen, sen är hon inte som dom andra hundarna att hon går och lägger sig och biter på benen,hon går runt så här och retar dom andra.

I lördags 13/6 så började Moa löpa hennes andra löp, än så länge går det väldigt bra, men snart blir det till att ha sten koll på dessa två.

Några bilder på Moas kullbror Hjalmar





Vilken snygging!! Jag tycker att dom är ganska lika. Han har  ett väldigt fint huvud och är bara 15 mån.

Hej svejs!!!!

Kommentarer
Postat av: sia

MER BILDER FRÅN BRÖLLOPET :D hundra grattiskramar

2009-06-15 @ 22:40:44
URL: http://siaan.blogg.se/
Postat av: Maria J

haha detta är ju en staffe blogg det var bara en ret bild :) ni får faktiskt komma hit och titta på resten!!! När kommer ni?

2009-06-15 @ 22:50:51
URL: http://alskadestaffar.dinstudio.se
Postat av: Eva S

Vad kul med en bild från paradiset. GRATTIS!

2009-06-16 @ 07:50:56
Postat av: Karin

Å va skönt för er att matte och husse äntligen kommit hem- nu har ni alla samma efternamn oxå:) Dom va verkligen jätte fina på fotot och jag och Tilde kommer och hälsar på er snart vi med! Kramar

2009-06-18 @ 20:15:46
URL: http://silto.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh! Jag älskar staffar! :D Jag och min sambo va så nära att köpa en (va inne på en amerikansk bulldog också) men så blev det inte. :( Nån gång ska vi ha en staff ialla fall. :D Så otroligt snygga hundar. Hihi.

2009-06-25 @ 08:35:14
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0