Hundspann med syster yster

Idag har jag varit iväg på något spännande, nämligen åkt hundspann. Min goa syster Anna har just nu 5 hundar som hon tränar med inom dragsport.


Här  vilar sig Anna lite på släden efter en hård backe.


Nu är det min tur att stå på släden :) hej va det gick, skit kul!


Kevin och Kenny närmast, sen har vi Zitor och längst fram är ledar hundarna Isa och Karin

Idag var det inte dom bästa väderförhållandena för att köra hundspann, det blev +6 grader  snön var blöt och tung den packades under släden, så dom fick jobba hårt. Framförallt Isa och Karin hade det jobbigt dom har så tjock päls. Men för min del gjorde det absolut ingenting, skulle nog inte ha velat att det gick någe fortare inte första gången i allafall.

Du är jätte duktig Anna, hoppas jag får komma och åka fler gånger.
Till sommaren ska det bli spännande att få prova att åka efter hundarna med Annas sparkcykel.

Ha det gött!!

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Åååhh va härligt det ser ut!! Vill oxå :)



Kram

2009-03-30 @ 10:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0