Kul träning :)

Igår (tisdag) kväll så var det dags för träning i ridhuset igen. Var inte alls sugen på lydnadsträning i går kväll, så när vi kom dit bestämde vi oss för att låna agility hindren, tunnlar och slalom pinnar, och ha lite skoj.
Vi gjorde i ordning en liten bana och hade jätte kul :)
Jag kan ingenting om agility men nu har jag bestämt mig för att lära mig allt jag kan:)


Wilma och Sarah var med vi började med att träna lite lydnad

 
Med Diezel tränade jag ligg och inkallning

 
Med Moa blev det mycket ligg stanna kvar och fritt följ, fast det är inte vad bilderna visar som ni kanske ser :)

 
Sen var det dags för lite Agitliy skoj, dom var så duktiga alla tre :) Först var det Diezel som fick prova han sprang genom tunneln och tyckte det var jätte skoj, sen var det slalom och hopp över två olika hinder.


Wilma var också så himla duktig, först var det lite läskigt att sringa genom tunneln, men bara i 1 sekund tror jag det var, sen sprang hon fram och tillbaka.

  
Moa sprang som en idiot hon tyckte att det här var skit kul, skojar inte att jag var genom svettig när vi var på väg hem :)


Här sitter Diezel och hejar på!!!


Tack för en kul kväll!!!

Ps. Tyvärr var inte Tequila med hon har ont i sitt ben, så hon ska bara vila, men matte kunde inte slita sig så hon var med och kollade :)

Hej svejs!!!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Han heter Daniel Frykedal :) Han är allt mannen i mitt liv !! Tack så mycket, Trivs väldigt bra i ligg faktiskt.

De ser ut att gå super bra för dig och hundarna ju !! Fasiken va skoj :) Följer de med spänning.

2009-03-04 @ 11:49:34
Postat av: Sarah

Tack själv! det var så himla kul igår

Jag och Wilma ser fram emot att köra lydnad i kväll!

Kram från oss

2009-03-04 @ 12:19:56
Postat av: Åsa

Haha :) Ja menar ju inte ligg Maria utan lugg. gud va dumt de såg ut nu när ja va in och läste :) haha

2009-03-05 @ 07:20:28
Postat av: Maria J

haha ja lite tokigt såg det ut :) menjag förstod va du menade :)

2009-03-05 @ 09:04:25
URL: http://alskadestaffar.blogg.se/
Postat av: Karin

Va kul ni har med vovvarna!! Och agility verkar störtkul- har velat testa det, men aldrig kommit mej för (om inte hoppa över stockar och gå slalom mellan sly räknas..haha) Kul att ni är flera som kan träffas. Vi här hemma följer bloggen med spänning:D Kram

2009-03-07 @ 19:09:40
URL: http://silto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0