Torsby BK

Idag var jag och Moa till Torsby brukshundklubb och tränade lite lydnad, vi tränade tillsammans med Susanne och Ginni, så himla länge sedan jag träffade henne, det var jätte kul.
Jag och Moa ligger lite efter bara, dom tävlar i elitklassen i lydnad nu :) hoppas att vi också når dit någon gång :)

Moa gjorde ett jätte bra ställande under gång, hopp över hinder och inkallning. Linförigheten var sisådär... Men jag är nöjd. Kul att träna med hundar som hon inte har träffat förut och att hon inte bryr sig om dom.

Tyvärr blev det inga bilder.

Hej svejs!!!

Kommentarer
Postat av: Eva

Låter som en härlig helg. Och toppen att få träna med folk som tävlar i elit. Sug åt dig av alla tips du får, för jag har allt tänkt komma och titta när ni tävlar i den klassen oxå så småningom :) För jag är helt säker på att ni kommer dit!



Krama hundarna

2009-03-30 @ 08:51:42
Postat av: Lisa

Vilken helg! =) Hundspann, coolt!! Vill höra detaljer sen =) kramar

2009-03-30 @ 09:12:29
Postat av: Lillan & Zelda

FÖRLÅT!! Glömde bort. Mobilen var slut i ström och jag kom inte ihåg alls, du vet tidig demens...

Ja, hör gärna av dig igen när du kommer uppöver får vi se om vi lyckas få till det då.

Kramis!!

2009-03-30 @ 13:59:44
URL: http://hem.bredband.net/b581626
Postat av: Maria J

Eva: Ja du Eva det lär nog dröja innan du kommer och hejar på oss i elit lydnaden :)



Kram på dig!

2009-03-30 @ 17:22:51
URL: http://alskadestaffar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0