Torsby visit.

Igår åkte vi till Torsby jag och Moa, det var inget trevligt väder att köra bil i, men till slut kom vi fram. Det har snöat hur mycket som helst. Vart tog våren vägen??

Efter att vi varit hos mamma en sväng igår var det dags för en rundtur hos alla vänner, vi började med att åka hem till Helena och Patrik, där fanns även Caroline, Moa busade med Patrik och tyckte det var riktigt skoj.
Sen åkte vi alla utom Patrik hem till Johanna och Robin för att äta tacos och se på Let´s Dance. Efter det åkte vi allihopa upp till Rådom för att spana in Suzannes nyinköpta badtunna. Där var det fullt ös med massor av människor. Det är så himla kul att träffa alla vänner :)
När vi kom tillbaka hem till Mamma var både jag och Moa så trötta så vi slocknade direkt.

Moa blev väldigt glad över att få träffa Svea och Cleo, och jag med förstås.



Cleo och Moa, Cleo har rivit sig på nosen om ni undrar varför hon är röd.



Lyckades fånga Svea på bild inte den bästa dock men men.. Sen försvann hon illa kvickt när jag skulle försöka ta en bättre. Hon tycker inte om att bli fotograferad.



Medans Moa gärna blir fotad :)


Nu ska jag och Moa åka upp till min syster och träffa hennes 5 hundar och åka hundspann :) hihi va kul, första gången jag ska prova detta och det kan bli intressant.
Lägger upp bilder senare.

Ha en bra dag!!

Hej svejs!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0