Uppletande

Idag har vi varit ute vid Sörmon och tränat lite uppletande.


Diezel en riktig snygging i sitt tjänste tecken.


Cevin har varit ute i rutan och tappat en leksak, Diezel vet precis vad som är på gång och väntar förvantansfullt.


Och nu var det dags att leta reda på leksaken, full fräs ut i rutan.


Diezel var jätte duktig idag han hittade leksakerna och kom tillbaka med dom.


Ibland har jag funderat på om Diezel är en blandning med känguru, han hoppar grymt högt, så gör han även när han ska busa med Moa, hoppar rakt upp och ner brevid henne.


Sen var det Moas tur, det gick hur bra som helst idag, hon sökte i genom hela rutan och hittade både en leksak och plånboken, sen tog hon med dom till matte också :)


Dukitg hundar och väldigt bra medhjälpare hadde jag idag, Cevin var med och hjälpte till så att  träningen fungerade.


Gruppfoto :)


Hej svejs!!!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Duktiga hundar!! =)

2009-03-23 @ 09:53:54
Postat av: Eva

Ojojoj vad ni hinner göra mycket kul. Och vad roligt att hela familjen hänger på. Duktiga barn du har Henrik!

Floh fick åka in till vetten idag igen. Hon blir bara sämre. Håll tummarna att de hittar felet snart...

Krama barnen o pussa hundarna o hälsa Henrik

2009-03-23 @ 12:01:06
Postat av: Anonym

Hallo! Sorry att jag inte svarat förns nu men bättre sent än aldrig=) Har kollat shemat och det är bara på söndag jag kan. Jobbar lörd. till sönd. Så om du fortfarande vill ha träningskompis med ut till klubben så hör av dig=) Kramis!!

2009-03-25 @ 12:47:50
Postat av: Carro

Kul att hitta en blogg om staffar som uppdateras ofta, här kommer jag absolut att kika in fler gånger:)

2009-03-25 @ 18:33:11
URL: http://carrolundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0