Ute på skoj med husse

Idag har jag jobbat, Henrik hade med sig barn och hundar ut till Härtsöga för att hälsa på en arbetskamrat.
Där hittade Moa och Diezel sin nya vän, en labrador hane på 5 år, dom hade så himla kul, sprang runt som tokar, dit måste vi åka fler gånger :)



Nu ligger dom helt utslagna här tillsammans i sin bädd. Dom älskar att ligga hos varandra :)


Tokfia!

Herregud jag har suttit och kollat runt nu på alla utställningar som vi vill åka på under året, och allt annat som ska göras med bla, MH tester och andra tester, det är fullt upp alltså :) Men det är ju så himla roligt. Får nog köpa en till kalender bara för hundarna :)
Men jag har bestämt mig för att vänta med att ställa ut Diezel igen, tills han blir 9 mån så han får ställas officiellt. Sen behöver han få lite tid på sig pöjken att breddas lite nu när han skjutit iväg på höjden.

Diezels brorsa Rolle har ögonlyst  UA, jätte bra :)

Så nu vet ni alla nära och kära att ska vi hinna träffas något under året, så får ni följa med oss som hejaklack runt om i Sverige och Norge ;)

Hej svejs!!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh vilka fina staffar ni verkar ha =) kul blogg!

/Elin

2009-03-09 @ 00:36:21
URL: http://emartinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0