Träna tillsammans

Är det någon som bor i Karlstad området som är sugen på att hänga med och träna två dagar i veckan en dag lydnad och en dag träffas i skogen och hitta på något, hör jätte gärna av er vilka dagar som passar er?
Vi får hjälpa varandra, alla kan ju något men ingen kan ju allt.

Ni kan skriva här på bloggen eller skickar ni mail till mig [email protected]

Hoppas det finns någon som tycker att det skulle vara kul!

Ps. Längtar tills du får hund Eva så vi kan träna tillsammans!! Men du får gärna vara med ändå om du vill!!!

Ha det gött!!



Kommentarer
Postat av: Sara och Dagmar

Hej!

Hittade din blogg när jag googlade "klickerträning + karlstad". Hittade dock inte inlägget där du skrev om klicker.. :) Tränar du klickerträning?

Såg också att du efterlyste träningskompisar. Det vore jätteskoj tycker jag! Enda minuset är att min hund är alldeles för liten för att leka med dina. Hon skulle bli platt som en pannkaka.. :) Men de behöver ju faktiskt inte leka heller. Hör av dig om du fortfarande letar träningskompisar!



Hälsningar

Sara

2009-07-06 @ 19:57:29
URL: http://minhunddagmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0