Vårruset

I kväll har matte sprungit vårruset, eftersom man inte får ha hundar med i loppet så fick Diezel sitta och vänta i bilen. Han fick däremot vara med på det bästa nämligen pickniken efter loppet.

Han var överlycklig det var ju människor överallt, men han skötte sig jätte bra, gick fint vid mattes sida. Sen satte vi oss i en ring för att äta och Diezel satt brevid mig han var så sugen det var ju både leverpastej och kalkonpålägg, men han satt och tittade bara, sen plötsligt kom det en smörgås farande Erika tappade sin smörgås och den hamnade precis under näsan på Diezel, han blev jätte förvånad :) tittade på mig sen på smörgåsen, han tänkte nog att det var en skänk från ovan :) men han tog den aldrig utan Erika fick tillbaka sin smörgås. Mattes duktiga kille!!

SVT var framme och filmade honom flera gånger nu måste man ju hålla koll på nyheterna om han är med :)

Ha en goen kväll!

Ps. Moa har varit med husse och kört grävmaskin ikväll, hon blev så lycklig när hon fick följa med!!!

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: sia

hahah diezel, vilken söting :D vad duktig han är då!

2009-05-14 @ 12:26:52
URL: http://siaan.blogg.se/
Postat av: Lillan & Zelda

Nämen! Sprang du åxå Vårruset! Det gjorde jag åxå men inte såg jag dig... men bland 7700 tjejer kanske man inte bara "råkar" stöta på varann=) Hade vart kul att ses iaf.

Kram!!

2009-05-21 @ 23:06:12
URL: http://hem.bredband.net/b581626

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0