Hej Hopp!!

Förra veckan bokade vi hotell i Göteborg när det är My dog, då ska vi ställa både Diezel och Moa det ska bli så mysigt med en hel helg :)

I torsdags var jag och Moa på utagning för en kurs som startar nästa tisdag det är en appell kurs som inriktar sig till dom som har som mål att tävla och vi fick vara med :) ska bli jätte kul, kankse kanske blir det tävling nu då nästa år om allt känns bra.

I dag har jag anmält Moa till Dogs4all Lilleström i Norge, så den 29 nov då åker vi och jagar norska cert :)
(kan ju alltid hoppas i alla fall)

Den 22 nov ska jag vara med och hjälpa till på en Agility tävling som Hammarö BK ska ha, det kommer bli riktigt nyttigt eftersom det är vad jag och Diezel ska pyssla med i framtiden. Bra att vara med och lära sig en massa.

Idag ringde Gun från HBK till mig och frågade om jag ville vara med och vara assistent på hennes kurs, jag blev så himla glad för förfrågan men så typiskt att den kursen också var lagd på tisdagar samtidigt med appelkursen, men hon skulle ha mig i åtanke nästa gång. Hoppas det passar bättre då.


Hej svejs!!!

Kommentarer
Postat av: Eva

Wow vilket fullproppat schema. Och allt i hundens tecken :)

Räkna med att jag kommer och kollar in er på My dog. Spännande!

2009-10-27 @ 08:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0