Hårdträning

Nu ska vi lägga oss i hårdträning jag och Moa, 7 mars smäller det då ska vi ut och tävla i Grums :)
Jag kommer att bli så himla nervös så vi ser det som en träningstävling. Måste ju våga börja någongång.

Igår kväll var vi i ridhuset och tränade med Sara Thelma och Linda o Thija det gick riktigt bra, fria följet känns bra, lite mer träning på vänster halter, liggande under gång var klockrent :) hoppet också bra :)

MEN apporteringen är inte bra :( vi måste träna jätte mycket på det... och fortsätta träna ingångar, hon sätter sig lite snett.

Tog in Diezel så han fick träna lite också och här går det i 120 verkligen han är så taggad att det är svårt att dämpa honom. Han hoppar som en känguru och springer runt som en tok i mellan träningsmomenten. Men skulle man få honom att lugna ner sig lite så tror jag att det skulle kunna bli riktigt bra för han är riktigt snabb i alla moment. Men det kommer nog ta tid är jag rädd för, just nu tar vi det med ro och lägger krutet på Moa.

Nu skall det bli en Falk rulle :)

Ha en go lördagkväll!!

Hej svejs!!!

Kommentarer
Postat av: Eva

Men det är ju melodifestivalen!!!!

2010-02-06 @ 20:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0