Regionschef

Igår var vår  regionschef på besök i Karlstad butiken, vi var lite pirriga över vad hon skulle tycka om att jag hade Moa med mig på jobbet. Men Moa lyckades som med alla andra att charma även henne :)
Hon berättade även att i Mora butiken där hon brukar hålla  till, är det ibland 3 hundar och två katter, och dom var tydligen inte alls lika lydiga som min Moa. Tyckte det kändes lite konstigt att ha med katten på jobbet?? Men jag vet inte...

Pia som vår regionschef heter tyckte att Moa såg ut som en söt liten mini gris ;) sen hade hon tydligen sagt till Lisa att jag och Moa var lika.. hmmm jag vet inte hur jag ska ta det, haha :) hon menade på att matte och hund brukar ju kunna vara lika. Jag tycker att mina hundar är finast i hela världen, men jag hoppas inte jag ser ut som en minigris :) ha ha ha

Jag och Moa åkte buss till jobbet och hem igår, jag brukar annars ha bil när hon är med, men det funkade hur bra som helst, Moa finner sig i det mesta och behåller lugnet i alla olika situationer bara matte är med så :) Hon är en toppen hund med otroligt bra psyke.



Moa på bussen :)

Pratade med Henrik nyss och Diezel sköter sig också jätte bra på jobbet, han är med en kollega till Henrik och åker lastbil, han gillar inte grävmaskinen som husse sitter i, så han följer hellre med Kjell-Inge och åker :)

Idag är jag och Moa hemma från jobbet, mattes mage är nämligen inte att lita på idag :(

Hej svejs!!!


Kommentarer
Postat av: AnnaPanna

Ohlala, din hund kan åka kommunalt. Det har jag hört är en merit:-)

2010-02-18 @ 13:33:30
URL: http://dingla.blogg.se/
Postat av: Lisa

alla gillar Moa!!!! Krya på dig nu!!!

2010-02-18 @ 21:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0