En dröm....

Jag och mina älsklingar här hemma passade på att sova middag idag och det var så himla skönt. Jag brukar drömma väldigt mycket, men jag har aldrig tidigare drömt om mina förra hundar. Det gjorde jag idag...

Jag drömde att jag coh Henrik låg och tittade på film och att jag plötsligt såg en nos trycka sig mot altandörren, jag bara skrek rakt ut till Henrik herregud det är ju Balder :) han har letat upp mig vet jag att jag tänkte :) (han brukade alltid göra det smet alltid om någon passade honom eller om han blev instängd för han ville vara nära mig) jag blev så glad, släppte in honom han hälsade på Moa på sitt speciella vis som han är med ett litet morr bara för att markera att det är han som är störst.

Sen vaknade jag och jag blev så ledsen när jag vaknade kände verkligen hur mycket jag saknar honom, han var min första hund och alldeles speciella lilla vovve och älskad av ALLA!!


Balder som liten goding med sin bästa vän Gizmo, det var mina prinsar <3


Herregud va söt!!!


Jag och Balder har flyttat till eget :) Balder var på bilden drygt ett år. (Och jag ser ut som en liten skitunge :)


Fin!!!

SAKNAR DIG!!!!! <3

Balder blir 10 år nu i sep 2010.

Hoppas du har det hur bra som helst och det är jag övertygad om att du har också :)

Hej svejs!!

Kommentarer
Postat av: Karin

Blir han 10 år!!?? Va gamla vi är Maria:)Jag kommer ihåg när Balder va liten...måste ha varit jobbigt att lämna bort honom. Kram

2010-01-21 @ 15:17:25
URL: http://silto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0