Pöjken min :)




Diezel har tröttnat på att det ska vara så synd om Moa hela tiden, så nu leker han att han blivit sjuk han med :)


Idag har Diezel varit med mig på jobbet och han har varit jätte duktig :) Förra gången han var med bråkade vi hela dagen och det var inte alls kul...
Idag sa jag till honom en gång att han skulle ligga på sin plats och inte smita in i butiken efter det har han varit vid sin plats hela dagen. Super duktig <3 jag tror att lilla bus pöjken börjar bli äldre och förståndigare :)




Han har haft det riktigt mysigt i sin bädd idag.

Moa har varit med husse på jobb idag och hon har också varit jätte duktig.

Klockan sju var vi till solstaden och simmade med Diezel, Moa får ju inte vara i vatten nu när hon har klobrott så Thija och Linda följde med och simmade istället. Diezel gjorde allt för att inte komma i bassängen, han tycker inte att det är kul. Men han simmar riktigt bra.

Hej svejs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0