Valpar 3 veckor

Jag och Diezel är precis hemkomna från Torsby har varit och tittat till bebisarna.


Kärleksparet sitter så fint tillsammans, men hon blev redigt irriterad på Diezel när han kröp in till henne under sängen och försökte ta hennes grisöra så nu har han ett fint jack i nosen.... så går det med surtanter...:)


Diezel är jätte nyfiken på sina bebisar :)


Detta är tiken hon är ju hur fin som helst :) jag tycker att hon liknar Moa när hon var bebis och dom är ju faktiskt halvsyskon så det är ju inte så konstigt.


Detta är kärlek det <3 Far och Son <3


Å jag har en förkärlek för dom mörka staffarna :)


Syskonkärlek <3


Man kan använda syskon som huvudkudde också.. :)


Men detta är helt klart min favorit :) Tiger :)


Så himla fina färger.


När alla busar sitter han längst bak och filosoferar, han är den lugnaste i kullen. Lyckades fånga alla 5 på bild inte illa :)


<3

Krama om


Undrar vad denna lilla sötnos ligger och funderar på...

Kommentarer
Postat av: Marie

åååå va goa de är då!! små snussesnasor! =)

2010-01-06 @ 23:46:46
URL: http://majjes.blogg.se/
Postat av: Eva

Jag tror jag smäller av!!!!! Såååå söta.

2010-01-07 @ 18:58:23
Postat av: Lilian

Kom på att jag måste kolla in din blogg. Va söta valparna är. Har de fått namn än? Lycka till med utställningen.

2010-01-08 @ 09:31:29
Postat av: AnnaPanna

O jästrar vilka fina bilder jag tog:-)

2010-01-08 @ 18:35:15
Postat av: Lisa

"Tiger" är ju hur söt som helst!! Lycka till i Gbg nu!!! kram

2010-01-08 @ 21:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0